Trip with me! Istanbul,Turkey - Bosnian edition

Istanbul.Grad na dva kontinenta.Grad kojeg dijele i Azija i Evropa.Grad Bosfora,opjevan u stihovima indexa.Carigrad,prijestolnica.Grad prožet ljubažnošću,kulturom,vjerom...
Tijekom mog boravka u Istanbulu odlučila sam posjetiti najveće znamenitosti ovog grada,a to su Sultanahmet Camii ili ti Džamija Sultan Ahmeta,Plava džamija te muzej Aja Sofija.
Plava džamija izgrađena je između 1609. i 1616 godine,te je glavni odgovorni za izgradnju upravo i Sultan Ahmet.

Zapravo se na turskom jeziku ne zove Plava džamija već Sultanamhet camii dok je to ime dobila jer nekako preovladava plava boja.Džamija ima šest munara,minareta.Za ulazak u džamiju potrebno je biti pristojno obučen te na glavu kod ženskih osoba potrebno je da se stavi mahrama,ili šal što ako nemate kod sebe ima u skoro svakoj radnji ispred džamije a i na ulazu također možete dobiti.Također potrebno je skinuti cipele te ući bosi,cipele vam naravno niko neće uzeti već ih nosite sa sobom u vrećici ili ih ostavite na police.Džamija je odvojena za razgledanje i za obavljanje molitve.

Što se tiče Aya Sofye,ili ti crkve svete mudrosti.Aya Sofya je prvo bila crkva a kasnije je pretvorena u džamiju sve dok Mustafa Kemal Ataturk 1935.godine nije odučio pretvoriti je u muzej.
Još jedna lijepa stvar je slušati ezan,za vrijeme molitve naizmjenično sa Plave džamije i Aja Sofije.
Također,tu je i hamam Sultanije Hurrem,što toplo preporučujem da se proba kao jedno od aktivnosti tokom posjete Istanbulu.Inače Hurrem Sultanija bila je najjača sultanija Osmanskog carstva rođena kao Aleksandra iz Ukrajine.




U dvorištu džamija je jako lijepo.Postoje klupice gdje možete da se odorite također brojni restorani sa turskom hranom,čajevima i sladoledima,a ako želite obradovati svoj instagram ovo je pravo mjesto za slike.

Meni se ove fotke posebno sviđaju,mada ih imam još na stotine pored svake moguće fontane,drveta,znamenitosti ili lijepog zida.
Također jedna od stvari koja mi se najviše dopala jeste The obelisk of Theodosius,koji je star oko 3400 godina koliko znam a u Istanbul je donešen za vrijeme vladavine tog istog faraona.Natpisi koji su na Obelisku govore o uspjesima faraona.
Stub je visok oko 25 metara.

Također nedaleko od ove znamenitosti stoji i Column of Constantine Porphyrogenetus rimskog cara.
Naravno putovanje ne bi bilo potpuno bez probanja turke hrane ili čaja,skoro svu hranu sam probala jer se i kod nas praktikuje.
Također otišla sam do restorana popiti kafu ali mi nisu dali da odem dok ne popijem njihov čaj,što sam sa zadovoljstvom i uradila.
Naravno Istanbul ima toliko lijepih mjesta i znamenitosti koje se nadam da ću moći sve posjetiti.Sigurno će vas oduševiti ljepote Istanbula ali pored toga i ljubaznost i gostoprimstvo njihovih ljudi je samo dio toga što ga čini tako posebnim.Pri povratku vraćala sam se putem uz more,gdje se vidio Bosfor te aziska strana ovog grada.
A ako želite posebnu uspomenu,ili suvenir to možete naći u suveirnicama,prelijepi pokloni a nisu mnogo skupi.Dole na forografiji je unutrašnjost Plave džamije.

A tu je i mapa u slučaju da želite sve da vidite,obiđete.Možete također iznajmiti vodiča ili audio vodiča da vam pomogne.

Eto to bi bilo sve za ovaj moj blog,također ovaj blog ima dvije verzije na bosanskom i engleskom tako da.
Pozdrav i ostanite mi lijepi. 






Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga